vrijdag 21 mei 2010

Zonsondergang en Mc Flurry in Kuta

Ben wat winkelstraten doorgewandeld en heb de Camper winkel gevonden. Helaas geen super leuke schoenen gezien.

Toen ik iets ging drinken sprak een meisje me aan. Ik moest even vragen vanwaar we elkaar kenden, want ik herkende haar niet meteen. We hadden voor we de fast boat naar de Gili islands opgingen wat gebabbeld. Maar toen waren ze met 2 (van Canada).

Het was leuk om weer even met iemand een leuke babbel te hebben. Zij ging nadien nog een Mc Flurry halen bij Mc Donalds (waar ze zich uitgebreid voor excuseerde :-) dus heb ik het ook eens geprobeerd. Het was inderdaad best wel lekker.

Dan zijn we naar de zonsondergang op het strand gaan kijken. Ze zeggen dat die zo fantastisch is op Kuta beach. En het was ook wel mooi. Er was natuurlijk wel veel volk. Voor het Mc Flurry meisje (ken haar naam niet) was het wel speciaal, want het was haar laatste avond van 3 maand rondreizen door Azie.

Ik had ondertussen wat hotels opgezocht in Seminyac en Sanur. Mijn eerste keus had zijn prijs net opgetrokken van 55 USD (wat eigenlijk al heel veel is) naar 75 USD. En die in Sanur was vol.

Ondertussen is mijn `bweik` gevoel niet meer zo uitgesproken. Ik zal morgen denk ik gewoon vervoer zoeken naar Seminyac en daar een leuk rustig hotelletje zoeken om af te sluiten. Nu nog iets lekkers om te eten zoeken en eens zien hoe het met mijn kamer zit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten