maandag 24 mei 2010

Uitgaven

Ondertussen weet ik ook hoeveel ik op deze 3 weken heb uitgegeven: zo`n 1300 Eur, zonder vlucht van Belgie naar Indonesie en terug erbij gerekend (was 650 Eur + verzekering).

Van die 1300 eur was ongeveer 500 eur voor overnachtingen. Ik heb niet altijd veel moeite gedaan om zo goedkoop mogelijk te slapen. Liever een kleine beetje luxe (airco) en een propere badkamer met gewone wc.
200 Eur was voor 2 binnenlandse vluchten en de fast boat to Gili en 150 Eur voor het duiken, vliegen en de Borobudur uistap. Dus heb ik per week zo`n 150 Eur uitgegeven aan andere dingen (bv 2 keer per dag op restaurant gaan, banana milkshakes, dagelijkse massages, ander transport over kleinere afstanden, enzovoort).

Mijn vakantiegeld is er dus door, dus de parapente stage in Frankrijk zal moeten wachten tot een ander jaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten