woensdag 26 mei 2010

Abu Dhabi

Ziezo. Al 2 van de 3 vluchten achter de rug.

Voor ik op de shuttelbus van Terminal 1 naar Terminal 2 stapte in Jakata, leerde ik Kristien nog kennen. Een Belgische vrouw uit Tielt die haar dochter is komen bezoeken die hier voor een jaar is via AFS (6e humaniora overdoen in ander land).

Zij reist ook met Ethiad, ook via Abu Dhabi naar Belgie, dus nu doen we de trip verder met ons tweetjes. Waarschijnlijk denken ze dat ik haar dochter ben. Aangezien ze me hier ook nog altijd 25 schatten, zou dat
wel kunnen.

Na elk dutje ziet ze er altijd weer even fris en goed uit. Bij mij begint het stillekes aan bergaf te gaan. Het is een hele lange nacht. 6uur langer dan anders. Ik ben nu al heel erg moe.

Wonder boven wonder hebben ze de ijskast hier toegedaan op de luchthaven, dus het voelt hier niet meer zo koud aan. Kristien zegt dat dat misschien is omdat we de warmte nog in ons hebben.

Nog een uurtje of 3 wachten geloof ik voor de laatste vlucht. Nog eens 7u30... Maar daarna zie ik mijn beestjes terug en daar kijk ik wel naar uit.

Tot later voor de fotos. Ik vermoed dat er verder niet meer zo n spannende dingen zullen gebeuren onderweg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten