woensdag 12 mei 2010

Ubud

Ik heb net mijn eerste nacht in Ubud achter de rug.
Het is echt een heel tof hotel. Hele mooie omgeving, kamer die proper is en de eerste keer airco. Doet deugd. Propere badkamer en lakens. Alles ok dus.

Het licht in de badkamer deed het eerst niet. Ze zijn het snel komen maken. Maar als het 1 min brandde was het weer kapot. In de donker douchen ging ook wel. Toen ik naar `t stad ging voor eten en internet had ik de receptie gevraagd om het weer te maken en weer hetzelfde: het brandt 1 min en dan is het weer gedaan. `s Nachts heeft de wc de hele nacht gelopen, maar al bij al was het toch het beste hotel so far.

Deze ochtend zijn ze de lamp weer komen maken. Ik zei tegen de reparateur dat hij nog wat moest wachten want dat het zodadelijk weer kapot zou gaan, maar deze keer was het ok.

De wc liep deze ochtend ook niet meer.

Ik ga het wat op t gemakske aan doen. Mijn planning voorlopig is:
  • 7 dagen Ubud (als ik het zolang uithoud, want meestal ben ik nogal snel iets beu > daarom ga ik het op t gemakske aan doen)
  • 2 dagen Gilli islands
  • 2 dagen Nusa Dua
  • 3 dagen Kuta - Jimbaran
We zien wel hoe het verder loopt. Maar mijn kamer is zo tof. Ik heb zelfs een eigen groot terras met een tafel en 2 stoelen onder een afdak. Ik heb 3 boeken van Nicci French mee die ik snel wil uithebben en hier achterlaten (minder bagage) dus ik denk dat ik hier ook heel wat ga lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten