vrijdag 21 mei 2010

Mad Making Mosquitos

Na 2 weken is het er dan toch van gekomen... De muggen hebben me te stekken gehad.
Het is hier pas in dit hotel begonnen, gisterenochtend plots verschillende muggebeten op mn benen.
Ik reageer daar tamelijk alergisch op, dus dat worden meteen gigantische dikke rode opgezwollen plekken waardoor de mensen me vol medelijden aankijken als ze het zien.

Maar het ergste is de jeuk. Je wordt er knettergek van. En de kunst is er dan af te blijven, maar het enige waar je nog aan kan denken is `krabben!`.

Maar goed. Lange leve de Mindfulness... Concentratie op de ademhaling... In... en uit...

Ik had nochthans speciaal deze nacht mijn soupulleke aan gedaan. Lange mouwen, kraag, zit wat strakker aan je lijf. Ik had nog overwogen on m`n soupul in mn broek te steken, maar ach, dat zou toch al te gek zijn. Nu ja... Beter toch wel gedaan, want deze ochtend had ik er bij op mn buik en zij. Zelfs van het kleine beetje dat mijn mouwen naar boven kunnen schuiven hebben ze gebruik gemaakt. Nu heb ik er op m`n onderarmen ook. Oh ja en op mn voeten... Leuk, want bij elke stap schuren die sandalen er een beetje tegen. Aaarrrgghhh!

Maar... In.... en uit....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten