zaterdag 8 mei 2010

Becak zilverwinkels

De fietser/chauffeur was me aangeraden door de meneer van het reisbureautje (where you going?) die gisteren de Borobudur tour voor me had geregeld.

De fietser had waarschijnlijk van de reisbureau meneer te horen gekregen dat ik `een hele rijke was` (ah ja, ik geef zomaar 600.000 IDR uit voor een mooie zonsopgang). Dus onderweg probeerde hij me te overtuigen om te stoppen in zilverwinkeltjes, of batik shops (commissie). Ik moest heel de tijd zeggen dat ik geen interesse had, maar uiteindelijk stopte hij toch gewoon. Ik dacht dat we er waren, maar hij wou me toch echt wel die ene zilverwinkel tonen `very cheap`. Heb nog maar eens gezegd dat ik niks wou kopen en ben terug ingestapt en zo ben ik uiteindelijk op m`n cursus aangekomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten