dinsdag 25 mei 2010

Samenvatting Indonesie

Nu is het echt wel voorbij.
Maar het is zo goed, zo fantastisch geweest.

Een overzichtje van de hoogtepunten:
  • Ik heb het Yogyakartaanse verkeer meegemaakt vanuit een Becak
  • Ik heb een zilvercursus gevolgd waarin ik mijn ring heb gemaakt
  • Ik ben betoverd geweest door het magische gevoel bij zonsopgang op Borobudur
  • Ik heb Tine en Bart leren kennen
  • Ik heb de Bromo vulkaan gezien (waar ik ben geraakt na een leuk avontuur)
  • Ik heb de Ijen vulkaan gezien en heb zwaveldampen kunnen inademen
  • Ik heb genoten van dagelijkse massages
  • Ik heb onder mijn voeten gekregen als ik mijn bord niet leegat (vandaag weer)
  • Ik heb geschilderd
  • Ik heb een rit achterop de moto gemaakt
  • Ik heb rijstterrassen gezien
  • Ik heb Indonesische wc`s getrotseerd
  • Ik heb namiddagen al lezend in het Cafe des artistes doorgebracht (waar ze lekkere ballekes in tomatensaus hadden)
  • Ik heb me te goed gedaan aan banana en coconut milkshakes (en veel spaghetti napolitana`s :-)
  • Ik heb leren onderhandelen als de besten en heb goede deals gedaan
  • Ik heb een grote dikke vieze zwarte spin -die van plan was om bij me te slapen- op andere gedachten gebracht
  • Ik heb genoten van het schuilen voor een hevige regenbui met zonnige muziek naast een reuzesprinkhaan
  • Ik heb een energetische massage gerkegen (zoiets als reiki)
  • Ik ben (onvoorzien) naar de Gili islands afgezakt waar ik heb genoten van de zonsopgang op het strand
  • Ik heb gezien hoe mooi het is onder water en heb tussen de waterschildpadden gezwommern
  • Ik heb door de vlucht gezweefd onder een Parapente in Nusa Dua
  • Ik heb de zonsondergang op het strand in Kuta beleefd
  • Ik heb leuke souvernirs voor anderen en voor mezelf gekocht
  • Ik heb tips voor interessante boeken (de kracht van het nu, de alchemist, eat pray love) en films (before sunrise en before sunset) gekregen
  • Ik heb zoveel toffe mensen uit de hele wereld (Alaska, Litouwen, Zwitserland, Kualalumpur, Duitsland, Italie, UK, Canada, Nederland, Belgie, ...) ontmoet
Het is zo fantastisch geweest.
En nu zit ik boordevol energie en inspiratie om vanalle leuke dingen te gaan doen als ik terug thuis ben...

Het was trouwens ook heel leuk om al deze ervaringen met jullie te delen via deze blog.
Helaas...
Ik vrees dat het er op zit...
Maar ik ga nog heel lang nagenieten!

IndonEsli

Geen opmerkingen:

Een reactie posten