zaterdag 8 mei 2010

Borobudur... Magisch

Heel weinig geslapen.
De ventilator maakte nogal veel lawaai en misschien ook wel een beetje bang om me te overslapen.

Maar om 4u stond ik dus klaar aan het hotel en stond mijn prive chauffeur met minibus op me te wachten.
Een uurtje rijden (als een gek natuurlijk) en we waren er.

Het was er nog pikkedonker. Mijn driver regelede een ticket, en toen vertrokken we met nog een stuk of 10 andere vroege vogels naar de Borobudur tempel te voet. Maar het was echt helemaal donker (we kregen een pillamp) dus je kon nog niet echt iets zien. Maar je ~voelde~ het wel.
Iedereen was stil. En toen begon de zon op te komen...

Man man man... Ik krijg nog een krop in m`n keel als ik er aan terugdenk. Het was a-dem-be-ne-mend mooi. Als je ooit naar Indonesie zou gaan, moet je dit echt zien, vooral om 5u s ochtends. Zo mooi... zo imens. zo speciaal. Gewoon beseffen dat je daar tussen die stupa`s staat. Er zijn gewoon geen woorden voor. Echt...

Voor `t eerst had ik spijt dat ik nog geen fotografiecursus heb gevolgd. Toen er nog maar heel weinig licht was en je alles begon te zien, kon ik nog niet zo`n goede foto`s trekken... Hoe meer licht hoe beter. Dus fotografielessen komen zeker op m`n to do lijstje.

Je zou dat moment en dat gevoel moeten kunnen vastleggen. Ik heb het in ieder geval in m`n herinneringen en hoop het daar nog lang even sterk te kunnen houden.

Ilse ~betoverd~

1 opmerking:

  1. Hej Ilse, geniet maar met volle teugen!!
    En neem veel mooie foto's.. maar dat zal wel geen probleem zijn, he!
    Griet

    BeantwoordenVerwijderen