dinsdag 11 mei 2010

Indonesische wc`s

De afgelopen dagen heb ik echt u-ren op minibusjes gezeten.
Nu een mens moet drinken, zeker bij zo`n warm weer en ook zeker als je reist/onderweg bent.

Maar... we stopten maar 1 keer per dag `s middags om te eten. Dus is het dilemma: beter wat minder drinken om niet naar het toilet te moeten, of toch genoeg drinken en het dan soms uren moeten ophouden...

Ik heb zo weinig mogelijk gedronken, maar op een gegeven moment moest ik toch gaan.
We stopten aan een tankstation en er waren er nog die moesten. Maar meestal zijn er alleen maar Indonesische (hurk) wc`s. Probleem is dat mij dat echt niet lukt. Ik heb de techniek gewoon niet beet. Maar het moest echt. Dus heb ik er wat op gevonden: broek en onderbroek uit (anders worden die altijd gegarandeerd nat). En zo is het gelukt... Hehe... toch een oplossing. Als het moet, moet het he.

Maar je ziet het is een hele opgave...

Dus dag 2 zelfde strategie. Beetje drinken, maar niet te veel. Wc op mijn manier. In de hoop dat het daar een beetje proper is, want vaak ligt het daar helemaal op de grond rondom nat en dan weet ik nog niet waar ik naartoe moet met broek en onderbroek.

Tot... Ik gisteren toch echt te weinig bleek gedronken te hebben. Ik was na m`n internet 5 minuten naar het toilet gegaan, en toen ik terug bij de wachtpost aankwam, moest ik weer... Het leek heel erg op een blaasontsteking en ik hoopte echt echt echt dat het dat niet zou worden, want ik moest nog 5u op de bus...

Maar gelukkig is het overgegaan. Vanaf nu zie ik dat ik altijd genoeg drink. Ondertussen heb ik al van 2 meisjes de juiste techniek beschreven gekregen. Maar ik ga het toch proberen te vermijden als het effe kan...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten