maandag 10 mei 2010

Weinig tijd

Ik heb heel veel te vertellen, maar heel weinig tijd. Even 30 min voor bus weer vertrekt naar Ijen vulkaan.
In lokaal internetcafe waar ik in kleermakerszit voor de pc zit...
`t Heeft wel iets :-)

Normaal spendeer ik wel een uurtje of 2 aan de pc voor de blog.

Ik weet niet of ik deze namiddag/avond internet zal hebben, maar dit heb je in ieder geval te goed;

  • 12u onderweg
  • malafide bus
  • Leuk Belgisch koppel leren kennen
  • Indonesische wc
  • Hotelkamer
  • c`est une chambre
  • c`est l`aventure
  • blairwitch project
  • Leuk groepje in Jeep
  • Fotoboek succes
  • Bromo vulkaan
  • Teddy

Ziezo...
Ik heb t gevoel dat ik naar de wc moet, maar hoop dat het niet het geval is.
In ieder geval moet ik zodadelijk weer voor 5u de snikhete bus op...
Straks wsl nog koffieplantage en waterval bezoeken.
Morgen Ijen vulkaan

Alles heel goed en tof hier.

Tot snel voor meer nieuws

x

1 opmerking:

  1. Dag liefste baasje,
    Ik maak het heel goed, ik eet mijn buikje rond en drink mijn bakje leeg. 's Nachts slaap ik heerlijk bij de poesjes in de living, in de malse zetel. Iedere dag gaat Xenia met mij wandelen, ze verzorgt me zo goed. Soms spelen we ook binnen wat maar dat vinden de poesjes niet altijd leuk, ze vinden me soms wat te enthousiast denk ik. Ik ben wel deze week al een beetje stout geweest ook, ik heb namelijk Xenia haar hiel van haar schoen en ook haar zool kapotgebeten. Tja, ik had plots zo'n lekkere geur in m'n neusje, ik ben er dan maar op afgegaan en heb me er te goed aan gedaan. Maar ik ben niet gestraft hoor, het waren naar het schijnt toch niet echt nieuwe. Bovendien heb ik haar eens lief bekeken en tja, ook zij kon mijn blik niet weerstaan. 's Avonds lig ik lekker in de zetel, naast Xenia, soms er op en dan kijken we samen tv. Ik ben wel vaak moe van het vele spelen en zie dan ook meestal het einde van de film niet. Dus lief baasje, maak je geen zorgen, wij leven hier echt als God in Frankrijk. Geniet van de reis, jouw liefste schatje, Zanobi, xxx.

    BeantwoordenVerwijderen