dinsdag 18 mei 2010

Lui Lekker Lees dagje - tekst in reacties

2 opmerkingen:

  1. Verder rustig dagje gehad.

    Zon (eigenlijk in de schaduw onder een boom die geen palmboom was), zee en strand.
    Straks is mijn 3e en laatste Nicky French boek waarschijnlijk uit. Goed voor m`n bagage.

    Bart en Tine zijn ondertussen ook nog op Gili Trawangan beland en Jorinde stuurde net een smsje dat zij morgen toekomt.
    Waarschijnlijk komt zij toe met de boot waarme ik weer vertrek.
    Zij heeft in Lovina de volledige 3 dagen duikcursus gevolgd, dus ze zal hier naar hartelust kunnen visjes en schildpadjes kijken.

    Ik heb even getwijfeld om mijn terug-maar-Bali boot een dagje uit te stellen, maar uiteindelijk heb ik het hier wel wat gehad.
    Het is hier heel mooi en idylisch enzo, maar zon zee strand is niet helemaal aan mij besteed. Ik heb graag wat meer om handen
    (en duiken ga ik zo driect even niet meer doen).

    Dus... op naar Nusa Dua...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kreeg mn bericht niet gewoon gepost dus dan zo maar...

    BeantwoordenVerwijderen