dinsdag 11 mei 2010

Bromo vrienden

Het was echt leuk met de mensen uit het jeepke.

Dat meisje van Alaska is eigenlijk al 10 jaar `op de dool`.
Ze werkt 4 mnd per jaar in Japan als hotel mgr van een ski lodge.
De andere maansen is ze ofwel aan het reizen, of ergens ter wereld aan het werken.
Gisteren heb ik nog lang met haar gepraat. Interessant.

De Litouwer is Hair Stylist en is veel bezig met filmen. Hij heeft een klein beertje/poppetje mee die teddy heet. Hij fotografeert en filmt teddy dan voor de bromo, of in het jeepke enzovoort. Hij had er wel succes mee. De Zwitser was gek van Teddy, en noemde de Litouwer nadien ook altijd Teddy.

De Zwitsers wonen in Geneve. Hij werkt op een schaatsbaan en zij in een kinderdagverblijf.

Al die backpackers zijn mensen met een toffe mentaliteit en een leuk gevoel voor humor. Je kan er echt super boeiende gesprekken mee hebben.

Ik had bij het ontbijt mijn fotoboek eens laten zien. Ik heb er wat foto`s in gezet van mijn leven in Belgie: mijn beestjes, mijn familie, mijn vrienden, mijn app,... Dat vonden ze allemaal supertof en een goede idee. En zo hadden we ook weer leuke babbels.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten