vrijdag 7 mei 2010

Vogelmarkt verhuisd

Tijdens de wandeling wou ik ook de vogelmarkt zien. Ik had onderweg al eens de weg gevraagd maar ze zeiden dat die verhuisd was. Ik dacht yeah right. In `de boekskes` staat dat ze je met allerhande trucken steeds gaan proberen mee te nemen naar batik ateliers. Bv `oh het paleis van de kweetniewie is vandaag gesloten, maar ik kan je wel meenemen naar een batik atelier`. Dus een beetje verder zie ik een zesters uitziend koppel en ik vroge of dat klopte van de vogelmarkt. Ze zeiden van wel. Ik zei `ah dus het is toch waar` en zij zeiden `Ja zo dachten wij ook eerst` :-)

Voor de verhuisde vogelmarkt moest ik weer een heel stuk met de becak. Deze keer 10.000 betaald.
Was wel weer even onderweg.

De vogelmarkt zelf? Eerst veel vogelkooi verkopers, daarna vogelkooien prop, maar dan ook echt propvol vogeltjes. Heb wat foto`s. Verder ook poesjes, hondjes, kippen, leguaantjes, konijnen, kavia`s, en zelfs een vleermuis in een kooi...

In ieder geval... `t zijn dingen om niet te lang bij stil te staan en snel weer er van door.
Heb het plan om daar n hondje te kopen om mee te nemen voor de rest van de reis ook maar laten varen...

1 opmerking:

  1. Hondjes op een vogelmarkt ? :p
    Trowuens die vliegen dan toch in quarantaine en dan ben je die paar maand kwijt :s

    BeantwoordenVerwijderen