zaterdag 8 mei 2010

Massage

Net voor het hotel is er een `beautysalon` (ahum).
Ik dacht dat het wel eens het moment was voor een ontspannende massage.
Niet dat is gestresseerd ben... Totaal niet :-)

Maar goed... morgen 11u minibus voor de boeg, dus dat kan wel eens deugd doen.

Ik vroeg hoeveel het was voor massage.
70.000 IDR en nu speciaal met 10 min extra.
Tof. Kan het ook voor 50.000 IDR.
Ok special discount for you. (dus was het waarschijnlijk nog veel te veel :-)

Dus: massage voor 4 eur. Kan je niet voor sukkelen.

Het meisje dat de massage gaf sprak wel geen woord Engels.
Een basis kennis Engels zou toch moeten zijn `not so hard` of `softer`. Maar daar zat ze nog niet. Met `auw` had ze het wel door. Waarschijnlijk heeft ze les gekregen van degene waarbij ik stoelmassagecursus heb gevolgd, en geloof me, daar wil je nooit les van volgen of massage van krijgen!).

Anyway. Ik ging weer meteen over in evaluatiemodus `mmm... wat doet ze nu, oei, ze mag haar duimen niet zo hard in mn spieren zetten, ah dat doe ik ook, ah juist, die was ik vergeten, ah dat doet ze samen met de armen, ah goed idee,...`  Nu het heeft wel lang geduurd en uiteindelijk heeft het wel deugd gedaan hoor.

Een van m`n massagejuffen zei eens dat gelijk wat je doet, dat mensen het meestal wel goed vinden. `Zolang je ze maar geen pijn doet` voeg ik er dan zelf maar aan toe.

2 opmerkingen:

  1. Hihi, herinnert me aan de massage uit Vietnam, ik dacht effe leuk en zacht gemasseerd te worden. Niet dus ... Niet alleen sprak mevrouwtje geen woord Engels, ze was ook nog blind. Gelukkig wist ze me altijd goed te vinden want ze verdween regelmatig wel eens. Maar ja, ik heb maar 1 Euro betaald. De blauwe voetzolen 's anderendaags van haar véél te harde duimen, diende ik er gratis bij te nemen.

    BeantwoordenVerwijderen