zaterdag 8 mei 2010

Meer van dit soort dagen!

Vandaag was echt leuk!

Deze ochtend al die fantastische Borobudur ervaring, daarna ontbeten in het hotel.

Het hotel is trouwens helemaal zo slecht niet. Ik ben net verhuisd van een kamer met koud water douche en fan naar een kamer met warm water douche en wat zij noemen airco. Eigenlijk is het gewoon een ventilator die minder lawaai maakt. Maar allemaal goed. Je hebt hier trouwens echt geen warm water nodig in de douche (ook al zou ik dit op voorhand nooit zelf geloofd hebben :-). Het ontbijt is goed, en vooral, het hotel is supergoed gelegen. In mijn straat heb je veel goede restaurantjes, het Via Via cafe, massage, internet, winkeltje om water te kopen, reisbureaus, becaks, kortom, alles wat een mens nodig heeft.

Na het ontbijt wat slaap ingehaald.
Wel tof alleen op reis: slapen en eten en uit en thuis wanneer je maar wil...

Na `t slapen iets eten, koffer gereorganiseerd voor de 3 dagen vulkanen tour, zilver cursus, massage, dessertje gaan eten en nu blog schrijven... Ahhh `t leven kan schoon zijn :-)

Meer nieuwsjes in de volgende stukjes.

1 opmerking:

  1. Hey Ilse,
    Leuk dat je het alleen reizen zo weet te appreciëren, nu hoef ik je niet meer te overtuigen :-)
    Ik ben blij dat je het zo goed stelt en het is supertof dat we alles kunnen volgen. Ik open iedere dag met spanning jouw blog.
    Met jouw diertjes gaat alles prima, ze vinden dat wel tof om zo verwend te worden met aandacht.
    Hou het veilig, dikke kus, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen