donderdag 20 mei 2010

Cat and body repair

Toen ik na het vliegen terug naar het hotel gereden werd, zag ik een bordje ~Cat and body repair~
Ik heb er lang over nagedacht wat dat kon zijn.

Even ervoor had ik een bordje `veterinarian` gezien, dus dat kon het niet zijn.
Mijn enige verklaring is dat het een soort kapper moet zijn ofzo? Zoals van `Do you want hair cat?`

Sommige dingen begrijp je wel zoals bensin en knalpot. Praktek dokter is ook duidelijk en notaris ook.
Dokter gigi is dan weer tandarts. Misschien gebruiken ze hier wel speciale verdovende middelen...

Wat langer geleden dacht ik ook een een bord `authorized monkey changer` gezien te hebben. Daar heb ik ook lang over moeten nadenken. Ok er zijn hier wel aapjes. Hebben mensen dat dan als huisdier? En waaron zou je die willen inruilen voor een ander? Maar na een tijdje viel mijn 10.000 Roepia. Het zal wel `Money changer` geweest zijn.

Je ziet hier soms rare dingen. Alles kan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten