vrijdag 14 mei 2010

Gilli

De Gilli eilanden stonden oorspronkelijk niet op mijn planning, maar het is blijkbaar heel gemakkelijk te bereiken van hier en veel reizigers die ik onderweg ben tegengekomen vinden het daar heel mooi, dus heb ik het ook ingepland. Ik denk dat ik er 2 nachtjes blijf.

Ben even gaan informeren bij de dienst voor toerisme en het kost me 1.100.000 IDR voor heen en terug met de fast boat. Die vaart er 1u over. De `slow boat` (maar zo noemen ze die wsl commercieel gezien niet) doet er 8u over. In het terug komen kan ik me laten afzetten aan Nusa Dua en dat was mijn volgende bestemming, dus dat komt goed uit.

De Gilli eilanden? Dat zijn witte perfecte `bounty` stranden, met palmbomen enzo op, waar je kan watersporten. Helaas heb ik m`n kaartjes al verstuurd, dus kan ik niemand meer verlekkeren met zo`n mooi beach plaatje :-)

Ik wil misschien wel eens proberen te snorkelen. Voor duiken heb je denk ik een brevet nodig, maar dat is me nog niet helemaal duidelijk. Ik zie nog wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten