zaterdag 22 mei 2010

Party hotel

Het was dus duidelijk een party hotel. Rond 1u `s nachts liepen er een bende zatte mensen te roepen.
Er was vooral een jongen heel erg zat (en lastig). Hij zat maar te roepen en te roepen. Zo riep hij bv naar beneden (zwembad) `hide those tits!` `I said Hide those tits!` That are the worst tits ever!`.

Ik bedacht dat als hij een stem zou inspreken voor een tekenfilm, dat hij dan zeker de rol van de slechte zou krijgen.

Eerst was hij aan het roepen tegen zijn (zo te horen nog nuchtere) vriend in de gangen en nadien verplaatste het geroep zich naar beneden. Daar was blijkbaar een groepje mensen zich aan het amuseren in het zwembad tot hij er aan kwam. Ik had alleen maar geluid en geen beeld, maar ik vermoedde dat hij ook het zwembad was in gegaan, want een meisje begon te roepen `Go away. I don`t like you, go away.` Het begon precies een beetje spannend te worden, want de zatte ambetanterik wou blijkbaar niet weggaan en dan waren er wat andere stemmen die zich ermee begonnen te bemoeien. Ik dacht even toch op te staan, om de actie te kunnen volgen, maar ben toch maar blijven liggen. Uiteindelijk begon hij te roepen `You piss me off. Fuck you, you fuckers. You are all dickheads.` Uiteindelijk kwam hij dan toch terug naar boven waar hij het hele verhaal nog eens aan zijn vriend deed `they piss me off, they are all dickheads, en hij bleek maar fuck, fucking and fuck zeggen alsof hij aan het overgeven was. Dat is dus het sfeertje dat hier hangt.

Je kan hier trouwens ook stickers en t-shirts kopen met soort gelijke spreuken op. Ik zag bv een t-shirt met `fuck you fucking fucker` op, en stickers met `I shit on fat chicks` en `John is gay` Ik vraag me af of ze er daar veel van verkopen.

In ieder geval... dat is het sfeertje dat hier hangt. Snap je nu waarom ik hier weg wil?

In ieder geval, ik was ze wel dankbaar dat ze me wat hebben wakker gehouden. Ik dacht dat ik op die manier mijn ritme weer een beetje kan verleggen. Tegenwoordig ga ik slapen om 20u en word ik wakker om 4u. Maar dat is helaas te vroeg voor ontbijt of enige andere zinvolle onderneming. Het brengt me ook niks op als ik terug in Belgie ben, want dat zou willen zeggen dat ik moe ben rond 14u en opsta rond 22u...

Vandaag heb ik dus kunnen slapen tot 6u. Alleen geven ze hier pas ontbijt vanaf 8u.
Ik vroeg of ik ipv koffie of thee cold milk kon krijgen, maar dat ging niet. Alleen hot milk. Ok dan. Ik was benieuwd... Ik kreeg uiteindelijk een klein potje koffiemelk en een kan heet water... :-) Die zullen gedacht hebben, rare gewoontes daar in het westen. Dus heb ik maar de koffiemelk opgedronken (de trouwens helemaal smaakte naar gewone melk.

Hiernet liep het Mv Flurry meisje toevallig ook het zelfde internetcafe binnen. Ze heet trouwens Lisa. Heb het net gevraagd. Ze moet overstappen in Bankok en is wat zenuwachtig of dat allemaal wel goed komt met die rellen daar, want de vorige keer hebben ze de luchthaven ook gesloten, maar voorlopig ziet het er allemaal goed uit. Zij heeft een trip van 48u voor de boeg.

Gek hoe je elkaar elke keer opnieuw toevallig tegen het lijf kunt lopen. Er zijn hier 100den internet cafes en die waar we gisteren samen waren geweest was nog toe.

Ziezo. Het is nu 9u. Ik ga nog een vliegtuigticket kopen voor m`n binnenlandse vlucht dinsdag van Bali naar Jakarta, souvenirs zoeken en dan maar uitchecken en naar rustiger en aangenamere oorden.

Write you soon.

Oh ja, Lisa zei dat het misschien geen muggenbeten zijn maar beten van bed bugs... Zou eigenlijk wel eens kunnen. Het is alleen gebeurd in mijn (super) hotel in Nusa Dua, ook al had ik veel anti-mug gespoten. En nu heb ik precies kleine beetjes erbij, maar daar heb ik niet zoveel last van... Kan er iemand komen debuggen? ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten