dinsdag 25 mei 2010

Fleece kwijt

Boehoe... ik ben mijn fleece kwijt.
Hij hing over mn Nikon schoudertas en toen ik aan de gate kwam was hij weg. Ofwel ben ik m kwijtgeraakt toen ik al mn tassen uit deed voor security, ofwel is hij ergens onderweg afgevallen en heeft iemand hem meegenomen. :-(

Het is mijn goede, dikke, warme, mooie, zwarte The North Face fleece.

En hem kwijt geraken is op zich niet zo erg, maar ik ga het zo verschrikkelijk koud hebben onderweg... Op de vliegtuigen geven ze (voor de verre vluchten) meestal wel een dekentje, maar ik was al aan t bevriezen op de Abu Dhabi luchthaven met fleece aan... Dus daar kijk ik nu wel wat tegen op...

Maar goed. Niets aan te doen. Loslaten zeker?

Ilse - luchthaven Denpasar (Bali) zonder lost en found

1 opmerking:

  1. Geen lost en found in Denpasar? In Jakarta is er wel een 'left luggage' kantoortje...
    Wij waren nl op zoek naar lockertjes om onze bagage een dag op te bergen, maar die waren niet te vinden. Iemand verwees ons door naar 'left luggage'. Wij gaven aan dat dat toch echt niet was wat wij zochten. Maar er werd ons heel duidelijk gemaakt (alsof we idioten waren) dat toch op het bord stond dat we daar wel moeten zijn: LEFT LUGGAGE: dus we konden onze luggage daar leaven,... Indonesisch Engels, toch een mooie flexibele taal. :-) Goeie reis terug en daarna tot snel in België!
    Tine en Bart

    BeantwoordenVerwijderen