donderdag 13 mei 2010

Ubud: dag 2: shopping

Vandaag was er markt en ze zeiden dat die al vroeg begon.
Dus stond ik er rond 9u, maar ze waren nog aan het opstellen en de meeste kraampjes waren nog niet open.
In de namiddag ben ik nog eens teruggegaan, en dat was er al wat meer te doen.

Ik heb vandaag op de markt oorringen van 10.000 IDR (0.8 EUR) gekocht en later deze namiddag in ee winkeltje 2 paar voor 170.000 IDR (13.6 EUR), maar die kwamen wel van 150.000 per paar.

Heb ook een kleedje gekocht. Wit met groen. Echt waar :-D. Kwam van 150.000 en voor 55.000 gekregen. `t Begint me te lukken he ;-)

Ik had gisteren ook al een kleedje gekocht voor 220.000 IDR (toen was `t m`n onderhandeldag nog niet blijkbaar).

2 opmerkingen:

  1. Ilse, dag in dag uit ben ik verwonderd door je avonturen. Je blog leest als een boek en elke dag kijk ik er enorm naar uit om een paginaatje om te slaan (een mooie start van de werkdag nietwaar?)
    Nu ik weet dat je zeker over 2 jurkjes beschikt, wil ik deze wel eens aanschouwen hé.
    Geniet van je avonturen en tot binnenkort.

    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wit & groen !
    Waar gaan we dat schrijven !

    BeantwoordenVerwijderen