woensdag 19 mei 2010

Klavieren

Op dit ogenblik zit ik aan een pc in het hotel. Op dit klavier zijn veel lettertjes afgesleten en ik kan niet blind typen, dus soms is het wel een beetje gokken of zoeken. Aan het qwerty toetsenbord was ik wel snel gewend.

Maar zoals je in vorige berichtjes al gezien hebt heb ik nog nooit deeltekens of accenten gebruikt als het moest. Dat komt omdat dat er hier gewoon nooit opstaat. Maar jullie begrijpen wel altijd wat ik bedoel he? Ook zijn het soms zo`n ongemakkelijke situaties, te warm, te veel volk, stroompannes of insecten op mijn lijf dat ik liefst zo snel mogelijk mijn berichten typ en niet meer nalees of verbeter. Ik heb ook een paar keer gehad dat een bepaalde letter niet goed werkte of zoals gisteren de spatiebar...

Hier is het wel wat beter. Alleen is er maar 1 pc. Hoop dat er even niemand anders op moet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten