maandag 24 mei 2010

Langzaamaan tijd voor afscheid

Ik wou vandaag eventueel nog eens kijken om te gaan paardrijden op het strand, Ik had hier al mensen dat zien doen en zag er wel leuk uit. Heb er naar geinformeerd, maar het was 65 USD voor 2 uurtjes. Dat geef ik toch liever aan nog eens door de lucht vliegen.

Heb m`n allerallerlaatste souvernirs (en nu stop ik echt) gekocht. Ze staan hier wel met metaaldetectors aan sommige winkels en sommige chique hotels. In Kuta was dat ook al het geval. Naar aanleiding van die bomaanslagen een paar jaar geleden.

Verder de coconut milkshake ontdekt. Njam zo lekker!

Verder bedacht ik dat ik m`n haar best hier zou laten verven. Er komen weer veel grijsjes piepen en door de zon wordt het ook wat lichter. Dus in m`n stam-massagesalon tegenover mijn hotel eens gaan horen. Het stond op hun prijslijst had ik gisteren gezienm dus geen probleem. Maar toen ik het vandaag ging vragen deden ze toch heel twijfelachtig. Black? Just 1 color? Euh... ja? Hoe bedoel je anders? Er werd overlegd en zelfs gebeld denk ik en uiteindelijk wilden ze er toch aan beginnen, hetgeen me niet zo veel vertrouwen gaf. Toen begon ik even na te denken. Ik heb hier eigenlijk nog nie,\mand gezien met 1 grijs haar. Wil dat zeggen, dat zij nooit hun haar moeten verven? En dat ze daar dus geen ervaring mee hebben? Alleen voor de toeristen? Of verft iedereen zijn haar juist, waardoor er geen enkel grijs haar te bespreuren valt. Ik dacht het even af te blazen, maar ze waren al aan het mengen. Nu ja voor 16 eur, zoveel kan er uiteindelijk niet misgaan he?

En nu heb ik dus een Indonesisch-zwart kopke :-) Hetzelfde als anders hoor :-)

Dan even gaan lunchen en dan... och... laat ons nog eens een massageke doen. En weet je wat? Doe er maar een facial bij ook. `t Zijn de leste...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten