vrijdag 7 mei 2010

Eten en drinken

Heb hier al altijd lokale dingen gegeten.
Niet dat ik veel honger heb, het is er veel te warm voor.

Deze middag heb ik 2 stukjes ananas gekocht op straat voor 2.000 IDR. (minder dan 0.20 EUR).
Deze avond in het Via Via cafe (jaja, van Joker) ook lokaal gegeten: squid (= oktopus volgens serveerster) met oystersaus en rijst. Ook dat heb ik niet opgekregen, ook al was het lekker. Er was een UK koppel kookles aan het volgen en ik heb er een cursus zilversmeedkunst vastgelegd voor morgenavond (100.000 IDR = 10 EUR).

Ik heb ook eens avokat (advocadosap) geprobeerd. In de Lonley Planet stond dat dat echt een aanrader was, maar ik vond het toch niet zo fantastisch. Nu, het glas zag er wel mooi uit, dus ik heb er wel een mooie foto bij. :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten