vrijdag 7 mei 2010

1.250.000 roepia kwijt?

Ok, geld op zak hebben is altijd gemakkelijk op vakantie, dus ging ik deze voormiddag geld afhalen.
Aangezien ik gehoord heb dat je soms ook nog een deel extra moet betalen per afname, dacht ik dat het een goed idee was om meteen even het maximum bedrag af te halen, 1.250.000 roepia dus.

Kaart in machien, code ingeven, afhalen kiezen, bedrag ingeven, ok en... kaart terug.
(voor de onaandachtige lezer: de ontbrekende stappen = geld krijgen + ticket krijgen) mmm...?

Er stond een tel nr in het bancontact kot, daarnaar gebeld, `network unavailable`.
Heb foto`s getrokken van het kot en de nummer enzo... Hopelijk ben ik het niet kwijt.
Het is zo`n 110 EUR.

Als ik `s namiddags terug in het hotel was hebben zij voor mij ook eens gebeld. Als het van mn rekening is, moet mijn bank claim doen tegen die bank en zo zou ik het kunnen terugkrijgen. We zien wel. Straks misschien al eens naar mijn bank mailen om te vragen om het in de gaten te houden of het er af gaat of niet.

Ik bedenk net dat ik als ik terug kom van vakantie helemaal niks meer hoef te vertellen van hoe het hier was. Alles staat al in de blog :-) En trouwens, als ik dit allemaal binnen 3 weken moet vertellen ben ik de helft al vergeten...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten