woensdag 12 mei 2010

Liedjes van de afgelopen dagen

Het is al even geleden, maar hier de liedjes van de afgelopen dagen:

Eerst zondag: we reden voorbij een winkeltje waar Aquarius op een reclame bord stond en toen heb ik heel lang met het nummer Aqarius uit de musical Hair in mn hoofd gezeten. Ondat mama dat ook graag hoort en het net moederdag was, wou ik dat nummer nemen. Een beetje later, maar hier is het dan:
http://www.youtube.com/watch?v=N9oq_IskRIg
Ik kan het hier niet beluisteren, dus als het niet het goede zou zijn, kan iemand anders dan als reactie de juiste link geven?

Ik heb ook nog zo`n gelukzalig gevoel gehad toen we eens met een busje van A naar B reden. Toen moest ik denken aan het liedje `ik voel me goed ik voel me goed` van Johan Verminnen. Kan iemand de link vinden en in reactie plaatsen?

Age Of Aquarius

When the moon is in the Seventh House 
And Jupiter aligns with Mars   
Then peace will guide the planets 
And love will steer the stars

Geen opmerkingen:

Een reactie posten