maandag 17 mei 2010

Gili

Dik uurtje op de bus (weer vol vrouwen van rond de 30) 1 uurtje op de fast boat en we waren er.
Ik had nog geen idee (wel een paar hotels overgeschreven uit deLonley Planet (het stuk dat ik niet mee had omdat ik niet van plan was om naar hier te komen) waar ik zou overnachten. Dus uit de boat gekomen,alle aanbiedingen van `leurders` in de wind geslaan en beginnen stappen.Maar met een grote zware rugzak op m`n rug en een andere op m`n buik en m`n Nikon over m`n schouder aan m`n zij,was dat geen lachertje.Ik wou eerst liefst met airco, hot shower en zwembad. Maar de eisen zwakten hoe langer hoe meer af. Airco wou ik welgraag omdat dat de vieze beesten buiten houdt. Dus is het alleen airco geworden voor 400.000 (het wordt steeds duurder).

Mijn badkamer is een beetje buiten. Wel speciaal. Als ik op de wc zit en naar boven kijk zie ik de lucht.

Zenoemen het een bungalow. Dat betekent dat het een alleen staand smal huisje is met een hoog puntdak waar vooaraan een 2 pers bed staat en achteraan de badkamer is. Ik heb wel zicht op het strand.

Er is heelweinig licht binnen. Dus ik hoop dat ik straks terug vind wat ik nodig heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten