vrijdag 7 mei 2010

Vulkanen op zondag - maandag - dinsdag

Ik heb het hier zowat gezien, of toch de dingen die ik wou zien.
Dus morgen fotoshoot @ Borobudur en een cursuske.

Maar zondag ben ik hier weg.

Ze bieden overal tours aan naar de Bromo en Ijen vulkaan en dan zetten ze je af aan de ferry naar Bali. En daar moeten we uiteindelijk naartoe.

De tour houdt in:
Dag 1: 11u minibus naar Bromo + overnachting
Dag 2: `s ochtends Bromo vulkaan + rijden naar Ijen + overnachting
Dag 3: `s ochtends Ijen vulkaan + naar boat ferry station

Kost iets van een 700.000 IDR (iets minder dan 70 EUR).
Er is wel weer toeslag voor eenpersooskamer. Maar ja, nooit zoveel als in Belgie. 125.000 IDR ofzo.

Waarschijnlijk hebben ze daar nog gen internet ontdekt (of wie weet?). Dus volgt het verslag later.
Maar morgen ben ik er nog. Nu maar bedje in, want morgen om 4u pickup aan hotel voor Borobudur.

1 opmerking:

  1. Hey Ilse, dit is nu mijn 3de reactie die ik je vandaag probeer door te sturen... het is niet simpel met die Google Account, en dan was ik mijn vorig paswoord kwijt. Enfin, derde keer goede keer hoop ik. Het grappige is dat ik al drie keer gereageerd heb op wat ik dacht dat je laatst geplaatst had, en dat bij elke keer ik terug op je blog kom, er alweer een nieuw stukje te lezen staat. I like it :-)) het is alsof ik een boek aan het lezen ben, het lijkt me echt heel tof wat jij daar allemaal meemaakt. Ik ben ook blij dat je daar met al die vriendelijke gidsen vast nooit verloren zult lopen en dat als je je dan toch zou bedenken, je zonder problemen aan batik zal geraken... dat zijn dingen die een mens gerust stellen hé :-)) Hier in België niets nieuws, regen, somber weer, te koud voor de tijd v.h. jaar... gelukkig staat het weekend voor de deur. Ik wens je veel plezier op de vulkanen en wacht met spanning je nieuw verslag af. Geniet verder van de rust, het warme weer en al het moois, Liefs Leen

    BeantwoordenVerwijderen