zaterdag 15 mei 2010

Trip achterop de moto

Om iets voor 8 stond Oli klaar met de Yamaha 225 something. Hij was een beetje teleurgesteld dat ik mijn kleedje niet meer aanhad, maar ik ben niet gek. Op de moto ga je alleen met lange broek en lange mouwen, dus had ik voor de gelegenheid mijn soupulleke nog eens bovengehaald. En maar goed ook, want het heeft eigenlijk de hele tijd (lichtjes) geregend. Het deed wel deugd hoor nog eens wat frisse lucht.

We zijn aan een eerste tempel gestopt, maar die was niet zo speciaal, dus niet binnen gegaan. Ook de botanische tuin heb ik aan me laten voorbij gaan. Bomen hebben we in Belgie ook. Aan de floating tempel ben ik wel afgestapt. Paar foto`s getrokken. Daar was het wel mooi. Ook naar de warmwaterbronnen. Even binnen gaan kijken, maar ook niet zo superwauw.

Het was wel supertof om nog eens op een moto te zitten. Het was al zeker 10 jaar geleden, maar zo tof. Voor mijn part konden gewoon de hele dag gaan rijden zonder ergens af te stappen.

Normaal zouden we tegen 16u terug zijn, maar aangezien ik toch op niet zoveel plaatsen binnenging, waren we al terug om 14u.

In ieder geval... ik heb de smaak nu (terug) te pakken van het motorijden en wil even een oproep lanceren: wie wil me nog eens meepakken voor 1 (of 1/2) day tour on motorbike? Ik vond het zo tof dat ik het vaker wil doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten