donderdag 20 mei 2010

Absoluut hoogtepunt vakantie

Wist je dat mensen kunnen vliegen?

Ik heb net gevlogen en het was FANTASTISCH!!!
Ik heb een tandem parapente-vlucht gemaakt en het was zo zo zo zo tof!!!

Ook nog een super mooie locatie, over de zee, over het strand, langs de bomen op de bergen ervoor.
Zalig!

We moesten eerst een tijdje wachten omdat er genoeg strand moest vrij zijn on te kunnen landen (vloed), maar na een tijdje konden we gaan en toen ging het innens heel snel. Ik kreeg mijn harnas aan, hij deed zijn harnas aan, hij zei dat ik mn armen eerst buiten de touwen en nadien binnen de touwen moest houden, dat als we in de lucht waren dat ik het zitje (een soort hangmatje) onder me moest trekken, hij haalde de parapente (of hoe heet dat zeil boven je hoofd?) een paar keer naar omhoog, ze klikten ons vast, hij zei en nu een paar stappen richting afgrond lopen en weg waren we.

Ik was niks zenuwachtig op voorhand, ik keek er alleen maar naar uit dat we er zo snel mogelijk aan konden beginnen. En het was zo de moeite... We gingen naar links en dan draaiden we en kwamen we bijna weer op het punt waar we vertrokken waren, en zo een paar keer over en weer... Ik voelde me net een vogel in de lucht. Het was zo ontspannend en wauw.

Helaas komt aan alle mooie liedjes een einde... Ik heb foto`s kunnen trekken en was op het einde aan het filmen en heb dus de landing kunnen filmen. Ook zeer gemakkelijk. Zacht en snel.

Een echte aanrader... Dit wil ik nog doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten