zaterdag 8 mei 2010

Bordje leeg eten

Deze namiddag ging ik iets eten in een leuk restaurantje ongeveer tegenover het hotel.

Ik had rond 9u ontbeten en omdat ik van 16u15 tot 20u30 weg zou zijn voor de silver class dacht ik dat het een goed idee was om rond 15u maar iets te eten.

Ik bestelde nasi met zeevruchten en het was echt wel lekker, maar door die hitte had ik eigenlijk weer niet zoveel honger dus liet ik een half bord staan.

De meneer die de rekening kwam brengen vroeg of er iets niet in orde was omdat ik mn bordje niet had leeggegeten :-) Ik legde dus uit dat het heel lekker was, maar dat ik gewoon niet zoveel honger had. Hij vroeg of het te pikant was of niet lekker, dus ik moest ze echt wel overtuigen dat het ok was. Daarna vroeg het meisje van achter de toog ook nog eens of het toch echt wel ok was .. :-)

Wel grappig. Maar ja... genoeg is genoeg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten