dinsdag 11 mei 2010

C`est une chambre

In het tourpakket zaten ook de overnachtingen, dus veel hotelkeuze was er niet.
Ik had standard A gekozen (eigen badkamer met warm water).
Tine en Bart zaten in standard B, beetje meer luxe.

Maar toen ik de kamer zag was ik nogal `teleurgesteld`.
Het was er heel groezelig. Als je op de (gewone) wc zat werd je nar van de douchekop die erboven hing te lekken en de lakens waren vuil... Ze gaven ook geen handdoeken en mmm... niet zo wauw dus.

Ondertussen had ik ook een heel tof Zwitsers koppel leren kennen Monique en Michel. Ze zijn 53 en reizen heel veel. Echt leuke mensen. Tof gevoel voor humor. Toen ik `s ochtend vroeg wat zij van hun kamer vonden zei hij schouderophalend  `C`est une chambre`. En uiteindelijk is `t wel waar. Dat is waarschijnlijk de attitude van een echte backpacker (ik ben nog maar beginner). Slapen is slapen. Niet te moeilijk doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten